Monday, May 2, 2011

"SEGMEN : PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE AND PINK "

Salam semua,
Pagi ni aei nak join segmen dari blogger Penulis Senja ni.. Yang mencari blog bertemakan Blue @ Pink..
Aei minat dua-dua colour ni.. Sgt suka Pink, dan sejak akhir-akhir ni, aei gemar gabungkan blue dan pink.. Very nice colour, suka sangat gabungan warna ni.. okey, jom kita view segmen ni..


1. Kenape korang suke kaler pink @ blue?
    - Saya suka sangat pink sebab warna dia lembut dan sedap mata memandang, warna ni juga melambangkan peribadi seseorg yang lebih kepada gegurlz la.. Barangan saya byk pink ( boleh tengok kat entry ~My Pink Stuff~ dan :: my luvly bumblepink... ❤) bagi saya sendiri, pink ni bagi ketenangan pada saya..


2. Jangan luper kutuk-kutuk blog ps nih kay .. ( wajib )  untuk perubahan..
  - Hehe.. nak kena kutuk ke.. saya ni blogger baru, saya ni budak baru belajar.. pada pendapat saya blog Penulis Senja ni simple but entry best-best gak.. Tersusun atur dan tak serabut. Mungkin leh ceriakan lagi warna kat blog dia.. hehe.. 


3. jangan lupe la letak banner ps nih .. tak letak reject haha
Dah letak ni.. hehe

 Okey, semua.. segmen ni hanya untuk blog Blue dan Pink je tau.. Sesiapa nak join juga KLIK SINI..

No comments:

Post a Comment