Monday, July 11, 2011

♥♥bAbY uMaiRah..♥♥

salam semua..

hari ni aei nak kongsi tntnag baby umairah yang comel lagi cute..
baby umairah lahir pada 16 Mei 2011 (bersamaan hari guru) hehe.. leh jadi cikgu ni..
mata hitam umairah besar, suka sgt tngok mata dia.. mulut dia lak dah becok skrg, ada je nak cakap walaupun tak faham, aei layankan je..

hobi dia skrg minum susu n tido je.. hehe.. biasalakan, baby mcm umairah ni tahu wat pe je kan..
nama umairah panjang tau.. RAJA NURUL FATIN UMAIRAH... nasib ko la umairah nak hafal eja nama ko bila masuk tadika nanti.. mama aei harap uamairah akan jadi anak yang baik dan anak soleh k..
sayang kat umairah sgt!!

ni aei nak kongsi gambar-gambar baby umairah k...

hye semua.. nama saya umairah..
saya sayang mama aei..

baby umairah tgh tido.. cute sgt..
Ni tapak kaki umairah.. hehe

ok lah.. sampai disini sahaja.. smoga umairah sihat n ceria slalu ye syg.. ♥♥

2 comments:

  1. wahhhh....panjang nye kaki umairah......kasut saiz 8 nih.....

    ReplyDelete
  2. tahu takpe.. mmg panjang kan.. hehe

    ReplyDelete