Thursday, April 21, 2011

jUbLi pErAk.. ♥

my dear diari...

tahun 2011 ni, dah 25thn umurku... tua rasanya..hahaha...
apa aku dah buat 25thn hidupku ini? mmm... byk suka duka..



17 april 1986 tepat jam 1.30ptg, lahir la aku di dunia ni..
diberi nama siti azsraei solihin.. hehe.. cumil gila aku jadi baby...
tapi takde gambar ar masa baby, maklumla time tu mana ada kamera..

First skali thanks sgt kat mak n ayah sbb dah besarkan akak sampai besar mcm ni..
kepada adik2 yg suka gaduh ngn aku gak, sbb tanpa korang boring gak hidup aku ni...
to all my frenz, thanks sbb sudi jadi kawan aei...
special thanks gak to my bubu.. sbb belanja makan n bawak jln2.. hehe

Hope pasni aku lebih matang, dan yang lebih penting menghargai apa yg ada disekeliling aku..
i liv myself, family, frens and bubu and also my bumblepink..  

No comments:

Post a Comment