Saturday, February 19, 2011

:: percaya..✿_✿

my dear diari...
miss u a lot... lama tak post kat sini.
hari ni nak cerita pasal kepercayaan...




sume org cakap dlm cinta atau hubungn mesti ada sifat percaya pada pasangn.. 
tapi bg saya sendiri, saya tak bagi 100% kepercayaan tu..
saya takut ngn asa percaya tu.. pengalaman lepas byk merubah pendirian..


cinta yg penuh harapan..
saya percaya pada dia, tp keadaan sekeliling yg membuatkan saya lebih berhati2..
tp saya seing di salah anggap.. sepi.. tak dilayan lagi...
masihkah ada harapan...




kadang2 rasa kita dekat.. tp sebenarnya kita jauh.. jauh dari dunia kita sendiri..
saya hanya hidup ngn angan2 saya sendiri...
takpe la.. i luv my diari..
saya ada awak je kat dunia ni...
takpe la dia tak layan saya.. saya ada awak kan..
hope awak kekal jadi peneman saya hingga akhir hayat saya...






P/S: ptg ni nak ajak dia kuar.. hope saya happy hari ni.. saya tahu, dia takkan baca blog saya ni.. takde sape pun nak baca kan.. cian saya.. takpe la.. saya tetap sayang kat dia.. salam.✿

No comments:

Post a Comment